Re: zapchalo sdi

Autor: Arek91 (Use-Author-Address-Header_at_[127.1)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 09:53:44 MET DST

In article <3ae4809a.4180313_at_news.tpi.pl>
ladzk_at_waw.pdi.net (Dariusz K. Ladziak) wrote:

> Nie mam SDI w ogole - do sciagniecia newsow wieczorem zwykly modem
> wystarcza... A zapchane jest nie SDI a caly TPNET, jak sie chce
> zarabiac sprzedajac szybkie lacza to w szkielet inwestowac niestety
> trzeba - a i ludzi majacych pojecie o konfiguracji tego calego
> cyrku... Skad niby sie biora te porabane rutingi u nich? Glownie stad
> ze kiepsko placa to maja dlownie poczatkujacych adminow - a tacy radza
> sobie jak potrafia, potrafia zas niewiele. A jak juz zaczna potrafic
> wiecej - to biora d..e w troki i ida tam gdzie placa prawdziwymi
> [...]

Wiem, wiem .. podejrzewalem ;-) No wlasnie skoro nie zanosi sie na
szybka poprawe TPnet, Polpaku i nowego lacza przez Atlantyk tez raczej
nie poloza to mogliby w koncu poprawic umowe. Nie zaprzeczysz mniej
wiszacych na sdi to w koncu mniej obciazona siec bo jeden uzytkownik
nawet razem z rodzina i psem bedzie mniej "klikal".

----
arek91_at_yahoo.com