Re: zapchalo sdi

Autor: Arek (Use-Author-Address-Header_at_[127.1)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 20:27:23 MET DST

In article <3ae1ef17.8771824_at_news.tpi.pl>
ladzk_at_waw.pdi.net (Dariusz K. Ladziak) wrote:

> NIe osmieszaj sie. Lacze His wysyca jeden porzadnie ssacy uzytkownik.
> Czy bedzie jeden czy dziesieciu - to juz za rybke - i wlasnie dlatego
> TPSA nie stawia ograniczen w kwestii ilosci maszyn podpieytych do SDI.
> Zatem skoro nie zakazane - to dozwolone (poza faktenm ze ciagniecie
> sieci poza wlasny lokal jakis pozwolenstw ponoc wymaga...)

szkoda ze nie masz sdi od poczatku wtedy bys moze zrozumial ...
Rok temu chodzilo ze hej bez zadnych gownianych proxy

> Nie. To obrazony na tepse ktory dluuugo im swojej forsy nie przyniesie

Niby skad wiesz ? Niech sie obrazaja i tak wielu nie ma gdzie pojsc.

> - a skoro jeden jest w stanie lacze koncowe wysycic to jak kilku
> wspoldzieli to w koncu nabiora apetytu na wieksza przepustowosc i moze
> kazdy wlasne alcze sobie zamowi - a zrobi to tym latwiej ze juz bedzie
> wiedzal czym sie to je...

> A niby jak mozna? Jest w umowie punkt o ograniczeniu portow do 1024?
> NIe ma? To moga na pukiel...

Tak ? no to zobaczymy, czekajcie zaraz zawolam tego eksperta, jaki on
ma teraz nick ?
No na niezla grupa trafilem tu zdaje sie wiekszosc poprzypinala po 10
luda.

----
arek91_at_yahoo.com