Odp: Płatne Proxy

Autor: Piotrek Kapczuk (Piotr.Kapczuk_at_hoop.com.delete-me.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 13:37:19 MET DST

Użytkownik "porzeraczmuzguw" <malymis_at_puchatek.com> napisał w wiadomości
> Poszukuję jakiegoś providera, który oferuje płatny dostęp do serwera
> proxy (http, ideałem byłoby http+ftp) z odbrym wyjściem "na świat" -
> możecie coś polecić? Ktoś z Was korzysta z czegoś takiego? Coś takiego
> oferuje np. Multinet... ale ja dziękuję za tę firmę, wysłałem do nich
> maila w tej sprawie tydzień temu i do dziś zero odpowiedzi :(

Mam łącze w Polboxie i dostęp do proxy jest za darmo. Nie wiem czy sprzedają
taka usługę bezpośrednio. Ruch w świat leci przez IPartners a potem przez
Ebone. W sumie nieźle to biega. Jak postawiłem u siebie Squida i sprzęgłem
go z ich proxy to userzy pytali się co się dzieje, bo coś za szybko im się
ściąga :)

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk