Płatne Proxy

Autor: porzeraczmuzguw (malymis_at_puchatek.com)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 10:53:21 MET DST

Poszukuję jakiegoś providera, który oferuje płatny dostęp do serwera
proxy (http, ideałem byłoby http+ftp) z odbrym wyjściem "na świat" -
możecie coś polecić? Ktoś z Was korzysta z czegoś takiego? Coś takiego
oferuje np. Multinet... ale ja dziękuję za tę firmę, wysłałem do nich
maila w tej sprawie tydzień temu i do dziś zero odpowiedzi :(

--
 pozdrawia         malymis_at_puchatek.com
 porzeraczmuzguw   http://gry.wp.pl