Re: ja wykorzystac IE 5.5 do przesylania na serwer?

Autor: porzeraczmuzguw (malymis_at_puchatek.com)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 10:58:00 MET DST

Sun, 22 Apr 2001 10:35:47 +0200, "jacekslavek"
<jacekslavek_at_poczta.onet.pl> in msg <9bu57o$t4j$1_at_news.tpi.pl> wrote:

>jak to zrobic IE 5.5? Klientami ftp mi nie wychodzi. Nie wiem co robic,
>pewnie cos schrzanilem. Prosze o jasne instrukcje. Nie bede udawal , ze sie
>znam. prosilbym takze o opis jak to zrobic jakims b. prostym klientem ftp.

Ściągasz z tucows Windows Commandera. Odpalasz, naciszkasz CTRL+N.
Wpisujesz adres serwera ftp, *odznaczasz* opcję "połączenie anonymous"
i klikasz w ok. Wpisujesz w odpowiednie okienka usera i hasło. W
jednym okienku będziesz miał teraz katalogi na ftp, w drugim na
lokalnym dysku - po prostu je przeciągasz (drag&drop). Jeśli chcesz
skopiować więcej plików, to zaznaczasz je (Insert) i dopiero wtedy
przeciągasz.
IE? - może się da (musisz mieć zainstalowaną opcję "graficzny klient
ftp" czy jakoś tak), ale nie polecam...

--
 pozdrawia         malymis_at_puchatek.com
 porzeraczmuzguw   http://gry.wp.pl