Re: Internet a karta Eurocard/Mastercard

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 23:30:46 MET DST

On Thu, 19 Apr 2001 darecki_at_wytnij.sobie.to wrote:

>+ Marek <net_at_gr.pl> wrote:
>+ > Witam
>+ > Jestem posiadaczem tej nieszczęsnej karty, niestety w USA nie zaakceptowały
>+ > jej 3 kolejne firmy. [...] Moim prywatnym
>+ > zdaniem - szmelc. [...]
>+ Mam taka karte (PBK), place w sieci od 2 lat, zero problemu.

 Poprę zdanie Janusza Urbanowicza: prawdopodobnie nie karta
jest winna, a bank. Ze dwa lata temu miałem taki przypadek
że p. Skulski (ma firmę pośredniczącą w zakupie shareware)
mnie przeprosił że nie może zapłacić za jeden z programów:
"ich bank nie zaakceptował karty żadnego z moich banków".
 Nie "żadnej z kart" - a "z konkretnych banków".
 Być może w hAmeryce wiedzą jaki numer wyciął Invest swoim
klientom i wolą nie mieć nic wspólnego ;> ?

>+ Pozdrawiam

 Takoż - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.