Re: Internet a karta Eurocard/Mastercard

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_bofh.org.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 02:00:20 MET DST

"Marek" <net_at_gr.pl> writes:

> Jestem posiadaczem tej nieszczęsnej karty, niestety w USA nie zaakceptowały
> jej 3 kolejne firmy. Po wielu telefonach do Poznania i jałowych rozmowach z
> przedstawicielem banku dałem sobie spokój. Mam kolegę w USA który dodatkowo
> usiłował potwierdzić transakcje w/w kartą, bez rezultatu. Moim prywatnym
> zdaniem - szmelc. Może ktoś ma inne doświadczenia, moje są niestety
> zdecydowanie negatywne. A zakupy w USA to dla mnie codzienność jak wynika z
> mojej strony www.

Nie ma się co sugerowac kartą. Byłem ostatnio świadkiem jak e-sklep
odrzucił zamówienie płacone jak najbardziej niewirtualną Visą z
Citibanku. Ciołki najpierw kazali dzwonić, później faksować egzemplarz
rozliczenia, później dzwonić znowu i na tym etapie posiadacz karty
wpienił się ostatecznie i anulował zamówienie (na szczęście tą rzecz
udało się kupic w polsce).

Alex

--
C _-=-_ H| Janusz A. Urbanowicz | ALEX3-RIPE | SF-F Framling |         |   *