Re: EUROPE ON LINE I ROUTER

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 16:28:26 MET DST

gsm1 wrote:

> 1. Mam łšcze sdi rozdzielone routerem asmax ias 660 i niestety po routingu
> nie mogę zalogować się do proxy eol, myœlę że powodem tego jest niepubliczny
> ip 192. ... , czy jest na to jakaœ rada , np. przydzielenie jednemu
> komputerowi w sieci (z kartš eol) rzeczywistego adresu ip, tylko nie wiem
> jak skonfigurować router.

Czesc,

tez chce kupic EOL, tylko nie wiem czy warto i jaki jest najgorszy a
jaki nalepszy transfer przez satelitke i skad.

I jaka karte DVB kupic, czy ta oferowana przez EOL w ramach abonamentu,
czy inna.
I gdzie zawrzec umowe z EOL, w Polsce czy Niemczech.

W Polsce oferuja karty DVB PCI do internetu za 500 zl, nawet z
abonamentem ok. 600 zl na allegro.

Napisz kilka slow czy warto mi wieszac kolejny talerz.
Pozdrowienia
Dariusz