Re: Artykuly, TPSA i SDi

Autor: Paweł Rutkowski (rutekp_at_zsmeie.torun.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 16:23:36 MET DST

Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <naskrent_at_free.net.pl> napisał w wiadomości

> A ty tych warunków nie spełniłeś - nie mieszkasz na terenie objętym
> działaniem usługi SDI, to wszystko.

To prosciej zebym ja sie przeniosl czy zeby oni pulke przywiezli?!

> U ciebie nie istnieją.

Warunki techniczne istnieja, trzeba tylko pulke przywiesc!!!

> Lepiej zastanowić się nad innymi metodami dostępu do netu (sieć
> sąsiedzka, światłowód, radio).

Prosze o propozycje, nastepujace metody juz rozwazalem:
-Podlaczenie do kafejki (za daleko i za drogo) - 300zl miesiecznie
-Polpak i siec sasiedzka - za malo chetnych, moze czterech bym znalazl
-Radio tego nie rozwazalem - jak?????????????????????????