EUROPE ON LINE I ROUTER

Autor: gsm1 (gsm1_at_go2.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 16:13:46 MET DST

1. Mam łącze sdi rozdzielone routerem asmax ias 660 i niestety po routingu
nie mogę zalogować się do proxy eol, myślę że powodem tego jest niepubliczny
ip 192. ... , czy jest na to jakaś rada , np. przydzielenie jednemu
komputerowi w sieci (z kartą eol) rzeczywistego adresu ip, tylko nie wiem
jak skonfigurować router.
W opcji Calculate mac adress from the ip adress of the foll. network card
musi być rzeczywisty adres IP, w przeciwnym wypadku serwer proxy nie chce
przechwycić mac adresu karty eol.

2. Troche z innej beczki:
gdzie w karcie SKY STAR1 jest zaszyty mac adress (eeprom, flash) ? czy można
go w jakiś sposób zmienić?

Jacek