Re: neostrada

Autor: zwierzy (zwierzy_at_spam.fe)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 21:04:16 MET DST

Chcialem tylko zasugerowac niescislosc w rozumowaniu, iz kodowanie 2b1q
to wyznacznik synchronicznosci. Wspomniany modem posiada styki
RS-232(async) oraz RS-530(sync) (nie wiem za bardzo na co mialem
patrzec na dole). Sugerujesz, ze podlaczajac his'a do
szybszego portu uzyskasz transmisje 160kbit? (to predkosc z jaka
komunikuje sie terminal z urzadzeniem dostempowym). Ja natomiast
zasugerowalem, ze predkosci transmisyjne, ktore stosuje terminal nie
sa standardowymi z szeregu ogolnie stosowanych przy transmisji
synchronicznej (128,256) i tyle. Co do tego czy his jest "calkowicie"
synchroniczny (pomijajac to iz przynajmniej 1 port ma na stale
asynchroniczny), to jezeli jest sposob uzyskac mieszana linie
transmisyjna (async+sync) dla protokolu ppp na przezroczystym modemie,
to wtedy sie zgodze. Ale prosze o jakies konkrety. Na poczatek moga
byc linki do jakichs dokumentow (bo jak juz wspomnialem moja wiedza
jest w tej delikatnej kwestii cokolwiek uboga narazie:).

--
Szczudlowski Jerzy
[A.S.K. Jedwab]