Re: neostrada

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Tue 10 Apr 2001 - 23:01:27 MET DST

zwierzy <zwierzy_at_spam.fe> wrote:
> Chcialem tylko zasugerowac niescislosc w rozumowaniu, iz kodowanie 2b1q
> to wyznacznik synchronicznosci. Wspomniany modem posiada styki
> RS-232(async) oraz RS-530(sync) (nie wiem za bardzo na co mialem
> patrzec na dole). Sugerujesz, ze podlaczajac his'a do
> szybszego portu uzyskasz transmisje 160kbit? (to predkosc z jaka
> komunikuje sie terminal z urzadzeniem dostempowym). Ja natomiast
> zasugerowalem, ze predkosci transmisyjne, ktore stosuje terminal nie
> sa standardowymi z szeregu ogolnie stosowanych przy transmisji
> [...]

Akurat 160k na drucie jest bardzo typowe. Predkosci na drucie sa
oczywiscie rozne od predkosci transmisji przez takie cos. Bardzo wiele
modemow 128k uzywa wlasnie 160k na drucie i to 2b1q.

Pozdrawiam
Dariusz Margas

--
ATCOM Spolka Akcyjna  tel.(22)8703799 fax (22)6497595
Samoobslugowe serwery wirtualne http://www.komrel.net