Re: neostrada

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 18:20:54 MET DST

zwierzy wrote:

> Sam posiadam modem z kodowaniem 2bq1 oraz przelacznikiem transmisji
> synchroniczna/asynchroniczna.

Wierze ;) Ale jesli ma intf. RS, to patrz nizej.

> Predkosci 112kbit, 160kbit jakos "nie wygladaja" mi na synchroniczne.
> Zreszta skoro producent twierdzi, ze his jest asynchroniczny to po ci
> sie upierac? :)

Oj, ale SDI to jest AFAIK 128k (albo i 160, nie wiem, co robia ze sterowaniem),
tylko ze sciete do 115.2. W breezecomie (sync) moge sobie ustawic kazda predkosc,
np. 28kbps, 56kbps, itd. A moze SDI wcale nie jest sciete. Kontrole transmisji
(TCP) i tak obsluguje komputer, wiec jak powyzej 115,2 nie wejdzie (bo interfejs
RS SDI na to nie pozwoli), to dla uzytkownika nie bedzie roznicy.

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_cpi.pl 0601706601
"I am not prejudiced. I hate everyone equally."