Re: neostrada

Autor: zwierzy (zwierzy_at_spam.fe)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 17:06:20 MET DST

 Mon, 9 Apr 2001 20:00:22 +0200,
 obywatel Tomasz Jarzynka <tomee_at_cpi.pl> zeznal:

>2B1Q to raczej jest sync, o ile wiem (ale ja mało wiem).

Jestem lajkonikiem w tych sprawach ale ztcp to kodowanie 2b1q daje
m.in. automagiczna kontrole wzmocnienia, likwidacje odbic sygnalu itp.
W przypadku tego sposobu kodowania jest mozliwa transmisja
synchroniczna bez prowadzenia dodatkowej linii zegara co jednak nie
wylkucza innych mozliwosci.
Sam posiadam modem z kodowaniem 2bq1 oraz przelacznikiem transmisji
synchroniczna/asynchroniczna.

>RS jest może async, ale ZTCW SDI jest całkowicie synchroniczne.

Predkosci 112kbit, 160kbit jakos "nie wygladaja" mi na synchroniczne.
Zreszta skoro producent twierdzi, ze his jest asynchroniczny to po ci
sie upierac? :)

--
Szczudlowski Jerzy
[A.S.K. Jedwab]