Re: neostrada

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 11:54:09 MET DST

> mylisz dariuszu kompresje. ta o ktorej myslisz oczywiscie jest
> realizowana
> niezaleznie od lacz.
Ok. Jak mam sprawdzic ze ta kompresja jest realizowana przy transferze
pliku tekstowego np. 1 MB.
Skoro zakladajac kompresje rzedu 500% osiagnalbym wtedy teoretyczny
transfer rzedu 500 KB/s
a nigdy takiego nie osiagnalem.

No wlasnie ze przy SDI
> chodzi jednak o kompresje ppp. a ppp jest zestawione miedzy twoim hisem
> w domu a szafka w centrali. i szafki centralowe tego nie obsluguja.
Ile procent sie traci na braku kompresji ppp szafka pecet
i czy mozesz mi opisac algorytm kompresji ppp ?

I jeszcze sprawa asynchronicznosci transmisji SDI.
Czy nie mozna dynamicznie zwiekszac wielkosci pakietu i ramki bufora,
tak jak w laczach satelitarnych i dlaczego ?

> komresja danych wysylanych przez serwer to inna para kaloszy
Ale jest ona czy jej nie ma przy ftp przez SDI ?

D.