Re: neostrada

Autor: Tomasz Torcz, BG (zdzichu_at_irc.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 11:24:42 MET DST

Dariusz wrote:

> zechciej wyjasnic mi po co szafka HIS ma sie zajmowac kompresja
> a kompresja nie ma byc inicjowana na odleglym serwerze, a rozpakowanie
> na moim pececie ?

mylisz dariuszu kompresje. ta o ktorej myslisz oczywiscie jest
realizowana
niezaleznie od lacz.
chodzi jednak o kompresje ppp. a ppp jest zestawione miedzy twoim hisem
w domu a szafka w centrali. i szafki centralowe tego nie obsluguja.

komresja danych wysylanych przez serwer to inna para kaloszy

--
Tomasz Torcz
zdzichu_at_irc.pl