Re: neostrada

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 09:58:09 MET DST

Przemek Galczewski wrote:

> Kompresja musi byc wspierana przez druga strone.
To wiem.
O ile w przypadku sciagania
> plikow np zip masz bardzo dobra kompresje, o tyle przy losowych danych
> jakimi sa np strony WWW nic z tego.
???
Mozesz mi wyjasnic co jest zlego w kompresji stron html czyli
tekstowych, nie mowiac oczywiscie o obrazkach >?

Kompresja jest punkt-punkt. Jesli jednym
> z tych punktow jest dom, to drugim powinna byc szafka z SDI (tak jak to ma
> miejsce przy modemach na lacza komutowane), ale szafka nie wspiera tego.

Tutaj oczywiscie nie rozumiem, czemu szafka nie ma dzialac
przezroczyscie dla kompresji.
Przeciez punkt-punkt to jest moj pecet i serwer z ktorego sciagam plik
czy strony www.
Jezeli sciagam z odleglego serwera to tamten serwer w chwili
zainicjowania transmisji laduje sciagany plik do bufora, kompresuje i
pakietuje i moj pecet odbiera juz pakiety skompresowanego pliku i je
skleja w caly plik , a rozpakowuje dopiero jak nadejdzie caly.
Dla szafki SDI transmisja jest przezroczysta, gdyz HIS jedynie
przekazuje pakiety.

> Wiec nic z tego, to znaczy z takiego sposobu kompresji.
zechciej wyjasnic mi po co szafka HIS ma sie zajmowac kompresja
a kompresja nie ma byc inicjowana na odleglym serwerze, a rozpakowanie
na moim pececie ?

Dariusz