Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 20:01:30 MET DST

> Nie wiem jak kolega Rafa, ja sie zastanawialem, czy nie zronic czytnik do
> cipowanych psow. Albo taki automacik, ktore otwiera dzwiczki, by wlasciwie
> cipowany pies mogl do domu (lub budy) sie dostac. Ale sie okazuje ze w Lodzi
> wycofano sie z projektu powszechnego cipowania, to znaczy ponoc na
> Marmurowej cipuja psy na zycienia wlasciciela, ale w innychjmiastach stosuja
> inne cipy, a zeby to sie placalo, powinnien byc standard.

Mialem sie nie odzywac na posty Kolegi Vizvarego,
ale musze mu zwrocic uwage, ze usenet czytaja takze dzieci
a jemu ino seks, seks i seks.

Ja rozumiem te aluzje o cipowanym psie,

ale projekt powszechnego cipowania,
to juz razi nawet dorosle dzieci smiala rozpusta,

i ze w innych miastach stosuja inne cipy, to nawet i racja,
bo trudno uzywac te same cipy we wszystkich miastach

Zatem dyskusje o cipach prosze kontynuowac na liscie seks, bo tutaj jest
porzadne towarzystwo i nie bedzie jeden z drugim dzieci deprawowal
projektem powszechnego cipowania,

bo sa pewnie i tacy ktorym cipy nie odpowiadaja i projektu nie
zaakceptuja.