Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Vizvary II Istvan (vizys_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 19:23:26 MET DST

Użytkownik "miab" <miab_at_warman.com.pl> napisał w wiadomości

> P.S. Zainwestowales moze w produkcje tego chipa?
> miab

Nie wiem jak kolega Rafa, ja sie zastanawialem, czy nie zronic czytnik do
cipowanych psow. Albo taki automacik, ktore otwiera dzwiczki, by wlasciwie
cipowany pies mogl do domu (lub budy) sie dostac. Ale sie okazuje ze w Lodzi
wycofano sie z projektu powszechnego cipowania, to znaczy ponoc na
Marmurowej cipuja psy na zycienia wlasciciela, ale w innychjmiastach stosuja
inne cipy, a zeby to sie placalo, powinnien byc standard.

Vizvary