Re: Klika cen

Autor: Piotr Kaczmarzyk (piotr_at_provider.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 12:05:25 MET DST

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisał:
> Interesuje mnie jedynie w jakiej roli wystepuje Hotel, oferujac
> DSL 1,5 Mbit 10 x drozej niz stawka.
>
> Wedlug standardu krajowego, dziala jako ISP lub kawiarenka internetowa.
>
> Jak na warunki amerykanskiej konkurencji, jest to niewatpliwie
> wykorzystywanie pozycji monopolistycznej, jako ze w hotelu nie masz
> innego service providera.
>

> Czy telefony tez liczyli 10 x drozej ?

Za wynajem mieszkania (2 pokoje) place 1000 zl miesiecznie, czyli ok. 30 zl
dziennie. 100 metrow dalej w hotelu za 1 pokoj chca 300 zl dziennie.
A standard podobny...

Poza tym jak wlozysz sobie do laptopa karte wireless i w poblizu zainstaluje
sie provider, ktory bedzie udostepnial bezprzewodowo internet, to nie
bedziesz musial tyle placic.

A juz myslalem, ze nie dam sie sprowokowac expertowi...

Pozdrawiam,

Piotr Kaczmarzyk