Re: Klika cen

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 11:45:37 MET DST

> Jak sie chce zadawac szyku w delegacji albo sie jest expertem
> to trzeba bulic.
> Jak myslisz ile minut pracuje ichniejszy expert na te 9,90 USD?
> Bo ja sadze ze nie wiecej niz 10.

Oczywiscie ze to rozumiem.
Interesuje mnie jedynie w jakiej roli wystepuje Hotel, oferujac
DSL 1,5 Mbit 10 x drozej niz stawka.

Wedlug standardu krajowego, dziala jako ISP lub kawiarenka internetowa.

Jak na warunki amerykanskiej konkurencji, jest to niewatpliwie
wykorzystywanie pozycji monopolistycznej, jako ze w hotelu nie masz
innego service providera.

Czy telefony tez liczyli 10 x drozej ?

Dariusz