Re: Klika cen

Autor: Przemek Galczewski (sako_at_infinity.waw.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 12:45:16 MET DST

Dariusz wrote:

> Oczywiscie ze to rozumiem.
> Interesuje mnie jedynie w jakiej roli wystepuje Hotel, oferujac
> DSL 1,5 Mbit 10 x drozej niz stawka.
>
> Wedlug standardu krajowego, dziala jako ISP lub kawiarenka internetowa.
>
> Jak na warunki amerykanskiej konkurencji, jest to niewatpliwie
> wykorzystywanie pozycji monopolistycznej, jako ze w hotelu nie masz
> innego service providera.

Dobrze to powiedziales. W kawiarence tez nie mozesz sobie wybrac isp, nie
podoba sie ten, wybierasz inny hotel, nie ma przymusu.

> Czy telefony tez liczyli 10 x drozej ?

Nie widze problemu, nie musisz dzwonic z hotelu, znowu nie ma przymusu. Nie
podoba sie, wybierasz inny hotel lub dzwonisz z komorki lub automatu.
Hotel + internet + telefon to usluga, chcesz to kupujesz, nie to nie.

--
Pozdrawiam, Przemek SAKO Galczewski
Synthetic Artificial Killing Organism  *  Linux registered user:115344