Re: Bezplatne i wiarygodne testy predkosci lacz SDI, 0202122, ISDN, Polpak, T1, T3 do internetu

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_tornet.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 01:30:38 MET DST

Tue, 03 Apr 2001 12:38:15 +0200, Dariusz napisał(a) w
<3AC9A817.A61743FF_at_poczta.onet.pl>:

> Takie wlasnie gadanie mozesz sobie wsadzic w swoja ass.

Ale do niektórych to nie dociera.. jak widać ^^^^^..

> A testy na http://www.naumion.com/
> sa wlasnie wiarygodne, bo to sa testy predkosci downloadu stron z
> kilkudziesieciu sajtow www.

No to ciekawe, iż twój ukochany test zmierzył mi na SDI prędkość 400kbit/s
!!! Podpowiem, iż maksymalna przepustowość SDI to 115200 bit/s, nie zaś 4
(cztery) razy więcej !!!

> Nic lepszego na swiecie nie wymyslono do testowania predkosci sciagania
> stron www.

Oczywiście.. również nic gorszego...

> Tak wiec twoje gadanie, zniechecajace do korzystania z
> http://www.naumion.com/ nie ma znaczenia.
> Kazdy ma wolny wybor.

Jasne.. będę tam zaglądać by się podbudować, gdy SDI będzie sie cosik
krzaczyć. Jak zobaczę 400kbit/s to od razu humor się poprawia na cały dzień.
Tak dużo za tak mało.. heh.. coś w tym jest...

--
pozdrawiam
|      Sylwester Zarębski       |