Re: Czy polskie strony internetowe są w

Autor: Grzesiek Pawelski (gpawelsk_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 22:08:12 MET DST

On 5 Apr 2001, Krzysztof Oledzki wrote:

> No co Ty? Co prawda ciezko mowic o tym jako o wyroczni ale
> mam konto na ejdnym z serwerow poza Polska i tam mam transfery z tpnetu
> na poziomie 200 kb/sek. Ale moze we Frankfurcie jest inaczej,
> tam jest odzielne lacze tpnetu :)

Ja mialem do czynienia z sieciami Cable&Wireless DE
i AT&T GNS w Niemczech (w okolicach Frankfurtu nad Menem tez)
i czasami ciezko jest zaladowac jakakolwiek
strone z TPNETu, np. www.tpnet.pl, ststystyki ICMP pokazuja
40-50% strat, i to nie w backbonie ISPa, ani nawet na jego
styku.

Oczywiscie nie kwestionuje Twoich 200 kb/sek.

Pzdr,
Grzesiek Pawelski