Re: Z cyklu: w gazecie napisali

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 21:51:04 MET DST

falcontm_at_poczta.onet.pl wrote:

>Czy to oznacza, ze przez radyjko na 220 V bede mogl otwierac strony WWW
>i byc klientem FTP, a jaki ping w Diablo na europe bedzie ???

Radyjko do tej pory kojarzyło mi się z bateriami typu "paluszek" albo
mniejszymi,ale jak Ci się router z radyjkiem kojarzy ..
Właściwie do kompletu brakuje byś napisał nad tym pseudo cytatem i miał
na imię dariusz.-)

>P.S.Post roku
Pochlebiasz sobie? -)

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-