Odp: Bezpieczenstwo sieci, laczy, sprzetu za CNN

Autor: Piotrek Kapczuk (Piotr.Kapczuk_at_hoop.com.delete-me.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 14:30:19 MET DST

Użytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mozesz zdawac.
> W Warszawie , Krakowie i pewnie wielu miastach sa szkoly dla dzieci
> dyplomatow i mozesz zdawac po angielsku.
> Mozesz takze zdawac w Stanach przez internet.
> Przez internet mozesz ukonczyc college, studia, uzyskac magistra.
> No problem.

Zgadza się, tylko to nie jest od nikogo wymagane. A ty wymagasz ode mnie
znajomości angielskiego.

> Rozumiem ze odklejania tych artykulow.

ROTFL Ty jakiś niegramotny dzisiaj jesteś chyba ?

> Wiec dyskutuje z kompletnym dyletantem bo znowu spartoli3e? posta.

> Netykieta jest dla dyletantow, tak jak szkolenie biblioteczne dla
> poczatkujacych studentow.

A 'doświadczony' student piątego roku po prostu sobie idzie do
uniwersyteckiej biblioteki. Prosi "przy ladzie" o "Zbrodnię i Karę" i tak od
ręki dostaje ? Nierealne. Odwiedź czasem bibliotekę to się przekonasz.

> I wlasnie zgodnie z prawem netykieta nie obowiazuje. Gdyz to prawo
> narusza, bo jak sam powiedziales, zostala
> napisana przez adminow a nie prawnikow.

To, że coś zostało napisane nie przez prawnika nie oznacza, że jest
niezgodne z prawem.

> Nigdy nikomu nic nie przypisuje.

Kłamca. Przypisałeś mi nieznajomość angielskiego i jako jedyny powód tej
nieznajomości podałeś lenistwo. Obraziłeś mnie bez żadnego powodu. I nie
wykręcaj się, bo to żałosne.
To, że nie potrafisz współżyć między ludźmi to Twoj problem, nie mój.
Zacząłem tą polemikę, bo myślałem, że pomimo Twoich "dziwnych" pomysłow da
się z Tobą normalnie pogadać. Myliłem się. Koniec zatem z tym tematem.
Powodzenia w szukaniu kur i królików.

> Nie musisz.
> W netykiecie dopisali zebys tyle nie gadal i zalozyl sobie filtry i
> killfajla.

Jak miło, jeszcze nikt mnie tak bezpośrednio nie prosił, żebym go do KF
wrzucił :)

> to twoje slowa.

Twoja odpowiedź świadczy o tym, że się nie pomyliłem.

> Jestem super wyalienowany i prowadze treningi i szkolenia autogennej
> hiperalienacji internetowej.

Tak myślałem, że ten cały usenet do dla Ciebie zawór bezpieczeństwa.

> a po co mi masz wysylac >?
> Pisanie do usenetu charakteryzuje bezosobowosc adresata.

Jak ktoś boi się podać swojego nazwiska to może mieć złudzenie anonimowości.
Dojrzali, odpowiedzalni ludzie nie muszą kryć się pod psudonimami jak
dzieciaki.

[...]

> Szantazujesz mnie publicznie, a to juz jest przestepstwo scigane z
> urzedu przez prokurature.

ROTFL

> Mnie nie interesuje czemu admini zajmuja sie cenzura internetu.
> Moze ktos im za to placi.
> Ale to jest sprawa dla prokuratora a nie dla mnie.
> W krajach demokratycznych nie istnieje cenzura internetu.

Istnieje. Patrz zakaz handlu hitlerowskimi antykami na Yahoo wydany przez
francuski rząd.

> W demokratycznej Polsce cenzura internetu jest konstytucyjnie i prawnie
> zakazana,
> gdyz konstytucja zapewnia swobode i wolnosc wypowiedzi.
>
> Jezeli chcesz naruszac prawo i to obwieszczac publicznie to twoj blad.
>

> W koncu nie bedziesz mia3 z kim gadaa
> Lepszy bot, kura, czy krolik, byle pisac umieli.

Jeżeli to dla Ciebie najlepsza kompania, to po co dyskutujesz z ludźmi ?

> Czym bardziej moje posty cenzurujesz, tym wiecej rosna na wartosci.
> Wydalem juz 5 ksiazek i rozeszly sie blyskawicznie w wysokim nakladzie.
> Cenzura mi tylko pomogla ;)

Jasne. A świstak siedzi i zawija ...

--
Piotrek Kapczuk