Odp: Bezpieczenstwo sieci, laczy, sprzetu za CNN

Autor: Piotrek Kapczuk (Piotr.Kapczuk_at_hoop.com.delete-me.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 14:45:05 MET DST

Użytkownik "Pawel Szymanski" <ever_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> On Wed, 4 Apr 2001 20:17:48 +0200, "Piotrek Kapczuk"
> <Piotr.Kapczuk_at_hoop.com.delete-me.pl> wrote:
>
> [ciach]
> to expert. czyzbys naprawde o nim nie slyszal??
> dajac mu sie wciagnac w glupie pyskowki, generujesz wlasnie ten
> 'bajzel' o ktorym piszesz. plonknij go i nie kaz innym tego czytac.

Nie zwykłem oceniać ludzi tylko po tym jak oceniają ich inni. Facet jednak
dowiódł, że brak mu elementarnej kultury i zasłużył sobie na złą sławę. Będę
brał na niego poprawkę.

Nie obraź się, ale nie Ty mi będziesz mówił kogo mam splonkować a kogo nie.
Pozwolę sobie ten wybór zachować dla siebie.

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk