Re: Bezpieczenstwo sieci, laczy, sprzetu za CNN

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 19:08:14 MET DST

> Czy mógłbyś z łaski swojej nie zaśmiecać _polskiej_ grupy angielskim tekstem
> bez żadnego komentarza i to zupełnie nie na temat.
Przeciez temat podalem w naglowku.
Jezeli nawet nie znasz angielskiego to moze skorzystac z bezplatnego
tlumaczenia altavista na dowolny inny jezyk.
Jezeli nie znasz innego to moge powiedziec w skrocie o co chodzi.

Przykro mi ze jestes bezradny wedlug angielskiego tekstu.

Jakbym był ciekaw tych
> informacji to bym je sobie znalazł. Nie każdy ma takie zainteresowania jak
> Ty.
Sprawa dotyczy bezpieczenstwa internetu.

Nawet jeżeli jest to dla Ciebie sprawa gardłowa, żeby wszyscy się z tym
> zapoznali, wystarczyło podać link. To już któryś taki post z kolei.

Nie stresuj sie brakiem wiedzy. Wez slownik, ksiazki i zacznij sie
uczyc.

 Opanuj
> się proszę i pisz na temat albo nie pisz wcale.
Temat jest jak w naglowku i do tego podany po polsku,
zebys zrozumial.

Przykro mi ze nie znasz angielskiego, ale w 21 wieku jedyna przyczyna
moze byc lenistwo.

Dariusz