Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: wojboj_at_tao.com.pl
Data: Wed 04 Apr 2001 - 09:09:07 MET DST

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Miesiac temu napisalem, ze juz najwyzszy czas aby
> i na rynku domen zaczelo obowiazywac kapitalistyczne prawo wlasnosci
> i wszyscy sie zgodzili.

wszyscy ?
robisz rewolucje a nie zastanowiles sie jeszcze nad techniczna realizacja..

> pod kontrola czy twoich ?

Pod kontrola.. a jesli bede chcial to poddomeny beda moje.

> masz czy nie masz, kupiles czy sprzedajesz bo nie rozumiem ?

mam, nie kupilem, mam mozliwosc sprzedazy.
domeny to nie jest cos materialnego - w kazdej chwili mozna je pomnozyc,
radykalnie zmienic ich wartosc...
itp.

> To i tak jestes pojetny.

zawsze mi to mowili ale jakos nigdy im nie wierzylem.. :)

> A setke domen mozesz juz pchanac na rynek.
> Znajomy ma lombardy i mozesz nawet zastawic.

no to ile dostane za: ,,lubie.ten.inter-net.pl'' ? :)

> i nie wolno ci konsultowac publicznie twoich pacjentow.

wg. jakich przepisow ? :)

> to moze sam opowiesz swoimi slowami ?

ja tego nie robie za darmo raczej. :P
Zapraszam na konsultacje - 50zl/h lub tez polecam archiwalny numer ML&U
(patrz www.magazyn.tao.com.pl - tam znajdziesz numer, w ktorym pisalem
o dzialaniu dns'ow).

> Waluta domena juz zostala wprowadzona w zycie.
> Twoje domeny mozemy wycenic i mozesz nimi zaplacic w transakcjach
> internetowych za uslugi niematerialne.

pokaz, gdzie lezy specyfikacja tego rynku.
Kompletna, z prawami na nim rzadzacymi, itp...
Pokaz tez przyklady - kto za co juz zaplacil.

--wb