Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 20:57:15 MET DST

> domena nie jest dla mnie zadna wartoscia.
a zloto jest wartoscia, a srebro, brylanty ?
wszystko jest wartoscia gdy powstaje gielda wymiany i wyceny towaru.
Gdy beda miliony domen w obrocie to i bedzie gielda, szybki handel
i szybka wycena.

> Polecam lekture ISP-tech'a sprzed mniej niz miesiac temu,
> byl tam watek o NASK'u i ,,prywatnej wlasnosci domen''.
> Gdy to zrozumiesz to zrozumiesz jeden ze swoich bledow w mysleniu.

Miesiac temu napisalem, ze juz najwyzszy czas aby
i na rynku domen zaczelo obowiazywac kapitalistyczne prawo wlasnosci
i wszyscy sie zgodzili.

> a masz juz jakiekolwiek doswiadczenia z nimi ?
bardzo duze za granica.

> Dodatkowo.. gdzie bedziesz trzymal te domeny ?
Niczego nie rozumiesz.
Trzymasz w sejfie jedynie Certificates of Title

> Jesli by policzyc dobrze, to w tej chwili mam ponad setke domen pod moja
> kontrola.. i to dosc duzych domen
pod kontrola czy twoich ?

(stad np. mam.gdzies.caly.ten.inter-net.pl,
> czy daje.cza.du.pl czy tez mase innych domenek) mimo,
> ze to NIE JA je rejestrowalem.

masz czy nie masz, kupiles czy sprzedajesz bo nie rozumiem ?

> oj.. nie znasz jeszcze NASK'u i innych takich instytucji. :)
Ale znalem Hofmokla.

> o tym drugim to polecam ksiazki...
>
> czytalem te bzdurqi dopiero dzis.
To i tak jestes pojetny.
A setke domen mozesz juz pchanac na rynek.
Znajomy ma lombardy i mozesz nawet zastawic.

> ROTFL. :)
> psychologia to moje zainteresowanie...
> a z psychologiem chce skonsultowac moja opinie o nowo poznanym pacjencie.. :)
jezeli nie jestes z branzy to obowiazuje tajemnica danych osobowych,
i nie wolno ci konsultowac publicznie twoich pacjentow.

> poczytaj sobie lepiej o dzialaniu systemu odwzorowywania nazw... :)
to moze sam opowiesz swoimi slowami ?

> a zanim opublikujesz swoj kolejny pomysl - postaraj sie go najpierw
> wprowadzic w zycie.

Waluta domena juz zostala wprowadzona w zycie.
Twoje domeny mozemy wycenic i mozesz nimi zaplacic w transakcjach
internetowych za uslugi niematerialne.

Podaj strone www z lista domen.

Dariusz