Wyszukiwanie i strony pornograficzne

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 19:33:19 MET DST

Dariusz napisał:

> Idac dalej, wygraja strony pornograficzne, linkowane w tysiacach
> serwisow , web ringow i za rok dwa, kazdy wyszukiwanie w wyszukiwarce
> bedzie sie konczylo lista stron pornograficznych, gdyz ta branza
> jest najbardziej aktywna i agresowna w internecie, gdyz
> jako jedna dochodowa i stac ja na oplacanie web-ringow i tysiecy
> spermerskich domen.
>

> I gorsze strony www wypra w rankingach wyszukiwarek lepsze strony,
> co wlasciwie juz sie dokonalo.

Mowiac szczerze nie zauwazylem tego. Nie ma dnia, bym nie wyszukiwal
czegos przy pomocy av.com, onet.pl, google.com, czasem takze innych. I z
reguly znajduje to, czego szukam (na przyklad ostatnio szukalem strony
mebli ze Swarzedza - +meble +Swarzedz w onecie daje calkiem sporo
odpowiedzi i po przebiciu sie przez komunikaty o spolce gieldowej mozna
na ta strone trafic - nie spotkalem tam stron pornograficznych, chyba ze
za takie uznac te o nagim drewnie...).

Wbrew twoim przypuszczeniom podsyconym zapewne zbyt czestym ogladaniem
rozmaitych programow telewizyjnych o Internecie, stron pornograficznych
jest w sieci malo - w stosunku do calej World Wide Web. Czesc z nich
jest dobrze opisana slowami kluczowymi czesto nie majacymi nic wspolnego
z ich realna tematyka, do stron pornograficznych prowadza tez bardziej
lamerskie strony "warezowe". Wiec nie watpie, ze niektorym moze sie
wydawac, ze sa w Internecie wrecz otoczeni przez gole panienki.

Jednak ciagle w Internecie mozna znalezc wiele innych rzeczy,
ekscytujacych w zupelnie inny sposob...

Jaroslaw Zielinski