Re: Do Kolegi z firmy oferujacej Internet satelitarny

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 17:57:59 MET DST

Dnia 3 Apr 01 o godz. 5:46, Jaroslaw Zielinski napisal(a):

> [...]
[...]
> Hm, mam wrazenie ze ladne pare dziesiatkow milionow ludzi uzywa sieci
> komputerowych nie opartych na TCP(/IP). Takze do przesylania informacji
> tekstowej.

W tym przypadku przez TCP nalezaloby rozumiec ogolnie handshaking.
Znasz siec realizujaca transmisje gwarantowana bez handshakingu? Bo ja nie.

Expert to Expert, ale tam gdzie mowi sensownie, to nie nalezy sie go czepiac.
A w ogole ta cala dyskusja Experta z czlowiekiem od Internetu satelitarnego
jest zabawna. Bo mam jakies takie dziwne wrazenie, ze wart jeden drugiego...
Przechwalki tego czlowieka od transmisji satelitarnej, jakie to on ma
rewelacyjne oprogramowanie, ktorego nie ma nikt inny i uzywaja wszyscy na
swiecie, a jakie to wszystko jest rewolucyjne i zupelnie inne od
technik transmisji powszechnie uzywanych, a jakie tajne i zastrzezone, ze nic
nie mozna ujawnic itd., to wszystko jest bardzo w stylu Experta...
Dobrali sie... :-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl