Re: Do Kolegi z firmy oferujacej Internet satelitarny US-Po

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 17:51:35 MET DST

Dnia 3 Apr 01 o godz. 4:17, Piotr Majka napisal(a):

> Jestem pod wrażeniem. Właśnie żywcem pochowałeś choćby RealAudio :>

Akurat tu nieslusznie sie czepiles experta.
On w tym calym swoim przydlugim poscie pisal wyraznie, ze chodzi mu o dane
nie typu audio-video, tylko takie ktore musza byc przeslane bezblednie.
Znieksztalcenie kilku bitow czy bajtow w transmisji RealAudio niczemu nie
szkodzi. A w pliku wykonywalnym? ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl