Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 20:35:41 MET DST

On 2 Apr 01 10:01:54 GMT, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <smolik_at_stanpol.com.pl> wrote:
> Oświadczam że firma Stanpol nie stosuje ograniczeń w korzystaniu
>z internetu przez swoich pracowników i że występuję jako obywatel
>pracujący jak wyżej a nie reprezentant firmy.
>[...]

Wstaw do siga/headera ze opinie zawarte w tym poscie sa opiniami osoby
prywatej i bedzie po sprawie. Nie jestem pewien jaka jest moc prawna
korespondecji pisanej z miejsca pracy (prawnej nie regulaminowej (pracy))

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
Heard about the new president? It's a cat named Socks...