Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 12:00:40 MET DST

On Mon, 2 Apr 2001, Dariusz wrote:
[...moje przeprosiny...]
>+ > Zaraz.
>+ > Jeœli przyznałem że przypisałem ci nie twojš wypowiedŸ to do
>+ > czego ci list Jacka00 ? (BTW: DejaNews powinien go mieć w swoich
>+ > archiwach)
>+
>+ To odzyskaj publiczna wiarygodnosc i podaj tresc tego postu.
>+ Data, numer, e-mail nadawcy.

 Głową w mur... Jeśli Jacek00 się o to zwróci lub ty przyznasz,
że występujesz jako Jacek00 - mogę poczuć się zobowiązany.

>+ Poniewaz piszesz do usenetu jako firma,

 Kpisz ? Ze mnie czy z siebie ?
 Występuję prywatnie, jako osoba znana z imienia, nazwiska
i miejsca pracy. W odróżnieniu od paru osób, które
uważają że lepiej pozostać anonimowym. Widać mają do tego
powody... :>

>+ jezeli nie podasz zrodla tego
>+ postu, na ktory sie powolujesz,

 ? Jacka00, przypomnijmy.

>+ to bede musial wystapic na droge sadowa
>+ przeciwko firmie PTH Stanpol Zabrze o odszkodowanie za szkody moralne z
>+ tytulu publicznego opublikowania oszczerstwa.

 Nie, będziesz musiał ścigać mnie. Ujawniając, kim jesteś.

>+ Niestety nie dajesz mi wyboru, poniewaz raz sklamales ze to byl moj
>+ list, potem napisales ze innej osoby, ale nadal tego listu nie
>+ przedstawiles.

 Jeśli owa inna osoba poczuje się urażona - przedstawię.

>+ Niemniej wczesniej zwroce sie do Zarzadu Spolki Stanpol o formalne
>+ wyjasnienie sprawy.

 Do informacji publicznej: przedstawienie polegało na forwardnięciu
mojego posta bez żadnego komentarza.

 Oświadczam że firma Stanpol nie stosuje ograniczeń w korzystaniu
z internetu przez swoich pracowników i że występuję jako obywatel
pracujący jak wyżej a nie reprezentant firmy.
[...]
>+ Zatem czekam na rzekomy post do usenetu, ktory rekomo mial byc napisany
>+ przeze mnie,

 Oświadczyłem 3 razy, na twoje wyraźne życzenie że to *nie* był post
wysłany z adresu Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl>.
 Nie widzę sensu dalszego ponawiania oświadczeń.
 Widzę pewną sprzeczność w twoim postanowieniu objęcia moich
postów (i osoby) twoją klątwą itp., ale to osobna sprawa ;)

 Pozdrowienia, Gotfryd
BTW: offtopics... !

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.