Czy PGP disk jest bezpieczny?

Autor: A. Sz (antszabl_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 22:14:14 MET DST

Do przechowywania danych używam techniki PGP disk.(ver 6.02i)
Dostęp do tak utworzonego dysku zabezpieczony jest frazą. Wiem ze plik
całego dysku można skopiować na inny komputer i uruchomić znając fraze. Czy
jest możliwość
sprzetowego lub programowego obejście zabezpieczenia i odczytania danych
na dysku PGP. Oczywiście nie mam na myśli całej problematyki "podstępnego
zdobycia " frazy , co zreszta prezentowano w wcześniejszych postach w
zakresie zabezpieczenia dostępu do klucza prywatnego
Antoni