Re: PGP (a Lotus Notes)

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 21:59:30 MET DST

Vizvary II Istvan napisał:

> Moja pomylka. Przepraszam i Pana i Pana nieistniejacych klientow. Moja uwaga
> dotyczyla w zasadzie ton w jakim powyzsze zdanie zostalo wypowiedziane.
> Gdyby poprzedzone bylo slowami "moim zdaniem", to bym nic do niego nie mial
> ( poza tym ze moim zdaniem jest nieprawdziwe, co nie jest jeszcze zadnym
> powodem, by sie odzywac). Jesli Pan nie zajmuje sie doractwem w zakresie IT
> to jest to uwaga pozbawiona sensu. Zdanie moze miec kazdy.

Czasem sie zajmuje. I wtedy tez wypowiadam swoje zdanie, nawet - co moze
brzmi paradoskalnie - jak kogos cytuje, poniewaz dobor cytatu jest moim
swiadomym dzialaniem.

Lotus Notes uzywam od wersji 3.0, od co najmniej marca 1995 roku (taka
date ma najstarszy user.id ktory wygrzebalem), przez niemalo kolejnych
wersji do 5.0.6a. Uwazam, ze jest to jeden z najlepszych programow na
swiecie. Ale jest tak bezpieczny jak bezpieczne sa user.id i haslo do
niego. Co nie przeszkadza uzywac go przez dobre kilkadziesiat milionow
ludzi na calym swiecie.

Jaroslaw Zielinski

"Wszyscy sie uczymy przez cale zycie" Dariusz