Re: PGP - czy ktos potrafi obronic

Autor: Vizvary II Istvan (vizys_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 20:23:46 MET DST

Użytkownik "Jaroslaw Zielinski" <jz_at_winter.pl> napisał w wiadomości

> Moi klienci???
> Jaroslaw Zielinski

Moja pomylka. Przepraszam i Pana i Pana nieistniejacych klientow. Moja uwaga
dotyczyla w zasadzie ton w jakim powyzsze zdanie zostalo wypowiedziane.
Gdyby poprzedzone bylo slowami "moim zdaniem", to bym nic do niego nie mial
( poza tym ze moim zdaniem jest nieprawdziwe, co nie jest jeszcze zadnym
powodem, by sie odzywac). Jesli Pan nie zajmuje sie doractwem w zakresie IT
to jest to uwaga pozbawiona sensu. Zdanie moze miec kazdy.

Vizvary