Re: SDI

Autor: wojboj_at_tao.com.pl
Data: Sun 01 Apr 2001 - 20:53:21 MET DST

michal <michalnawrocki_at_poczta.onet.pl> wrote:

> michalnawrocki_at_poczta.onet.pl
>
> Ja mam pytanko niedawno założyłem sobie SDI za jedyne XXXzł
> które pozwala na transmisje danych około 115,2kb/s ale u mnie jak wyciągnie
> 20kb/s to jest święto. Ja rozumiem że sieć nie może więcej ale czy to nie
> lekka przesada, a może u mnie coś niegra?? a jak jest u was??

a wiesz, ze jak sie mowi BIT to sie pisze male b zwykle, a jak sie mowi
BAJT to sie pisze zwykle duze ?
Podziel sobie 115200 BITOW przez 10 (8 bitow to bajt, + bit startu i stopu)
i wychodzi... no... ile ?
11,5kiloBAJTA na sekunde ?
Do tego dochodzi kompresja czasem i osiagasz AZ 20kB/s.

--
Wojciech Bojdol
nie ma rzeczy niemozliwych - sa tylko nieprawdopodobne