Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 00:37:03 MET DST

> Niemniej potwierdzam: zasugerowałem się stylem listu i przypisałem
> autorstwo innego listu.
> Niniejszym raz jeszcze, powoli i wyraŸnie: przepraszam respondenta
> podpisujšcego się "Dariusz", adres dariusj_at_poczta.onet.pl za
> posšdzenie o kilka rzaczy naraz (m.in. że jest cyklistš) !

> Zaraz.
> Jeœli przyznałem że przypisałem ci nie twojš wypowiedŸ to do
> czego ci list Jacka00 ? (BTW: DejaNews powinien go mieć w swoich
> archiwach)

To odzyskaj publiczna wiarygodnosc i podaj tresc tego postu.
Data, numer, e-mail nadawcy.

Poniewaz piszesz do usenetu jako firma, jezeli nie podasz zrodla tego
postu, na ktory sie powolujesz, to bede musial wystapic na droge sadowa
przeciwko firmie PTH Stanpol Zabrze o odszkodowanie za szkody moralne z
tytulu publicznego opublikowania oszczerstwa.

Niestety nie dajesz mi wyboru, poniewaz raz sklamales ze to byl moj
list, potem napisales ze innej osoby, ale nadal tego listu nie
przedstawiles.

Niemniej wczesniej zwroce sie do Zarzadu Spolki Stanpol o formalne
wyjasnienie sprawy.

Niedopuszczalne jest zamieszczanie publicznych, nieuzasadnionych
oszczerstw przez przedstawiciela, pracownika firmy w usenecie.

A skoro w kazdym poscie umieszczasz logo firmy, to uznaje ze jest to
korespondencja sluzbowa, firmowa, a nie prywatna,
gdyz zastrzezenia prywatnosci nie umiesciles.

Zatem czekam na rzekomy post do usenetu, ktory rekomo mial byc napisany
przeze mnie, ktory rzekomo ma miec cokolwiek ze mna wspolnego.

Dariusz