[SDI] Jak to właściwie jest z SDI.

Autor: o_net_user_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 31 Mar 2001 - 13:54:53 MET DST

Witam,
Mam problem z SDI. Niby T.P s.a. przyniesli mi juz hisa do domu, ustalilem
nazwe uzytkownika i haslo a tu nic. Probowalem najpierw przeprowadzic
konfiguracje pod linuxem, ale jakos sie nie laczyl... pomyslalem ze to moj blad.
Sprawdzilem pliki konfiguracyjne ppp ale wszystko bylo ok.
Na hisie zapalaly sie diodki informujace o polaczeniu z kompem, polaczeniu z
szybkoscia 115K i na chwile (chyba) blyskaly te informujace o przesylaniu i
odbieraniu danych a potem gasly wszystkie i od poczatku (bo ustalilem powtorne
laczenie w opcjach pppd) i tak kilka razy. Przenioslem sie na windowsa i tu
zgodnie z instrukcja zrobilem wszystko jak trzeba i jest to samo. Odpowiedzia
dialup`a jest "nastapilo rozlaczenie z komputerem (...)" a na hisie ta sama
sekwencja swiecenia sie lampek. Czy to ja podaje zle haslo (a mam je zapisane)
czy po prostu tpsa jeszcze mnie nie podlaczyla do konca. Jeszcze nie dostalem
umowy -> czy to dlatego ??? Czy zanim nie wysle dowodu wplaty faxem na numer
ktory mi podali to nie mam dostepu ??? Jak to jest. Gdzie są jakies sensowne
informacje (bo to na tpnet.pl to slogany reklamowe) Gdzie moge zadzwonic i
zadac Tpsie jakies pytania.... Nic nie wiem prosze o pomoc :)