Re: [SDI] Jak to właściwie jest z SDI.

Autor: o_net_user_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 31 Mar 2001 - 20:47:23 MET DST

Hej,
Dzieki wszyskim za pomoc. Cala sprawa z tym His`em jest troche zagmatwana bo
mam to zainstalowac w firmie która nie bardzo wie co sie u niej z komputerami
dzieje :) Kupili Hisa zaplacili 1000zl (w piatek), ale nie wyslali faxem
kopi przelewu (a podobno pan który przyniosl HIS`a powiedzial, ze dopiero
wtedy kiedy dostana dowod wpalty to otworza dostep). Probowalem cos zalatwic
telefonicznie ale tel. technika ktory tpsa zostawila w firmie byl nie odbierany
(sobota->imieniny kota->dzien wolny od pracy). A w biurze numerow skierowano
mnie gdzies pod jakis 0800 gdzie byl b. mily pan od transmisji danych, on
odpowiada za obsluge terminala po instalacji. Jak mu podalem numer ip ktory
przypisala firmie tpsa to zaczal pingowac i doszedl do wniosku, ze cos nie
dziala, obiecal - ze wysle jakiegos technika coby zbadal sprawe bo to podobno
ich wina i cos sie popsulo... I to mnie bardzo zastanowilo. Czy ten koles z 0800
moze pingowac moj ip i jezeli jest podlaczony his do sieci (energetycznej i
telefonicznej) to dostaje odpowiedz !?!?!?!? Wydawalo mi sie, ze his to po
prostu niezwykly modem a tu gosc powiedzial ze dzwoni do dyspozytora i
ktos sie w firmie zjawi ??? Nie rozumiem....
Ostateczne rozwiazanie ktore mi sie nasunelo to : Czekac az firma da znac, ze
sdi dziala pod windowsem (ustawione wszystko wg. ksiazeczki ktora dostali).
Gdy sie uda polaczyc z siecia przez hisa to wtedy sie wezme za konfiguracje
linuxa, pppd i maskarade.
Raz jeszcze dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam.