Re: [SDI] Jak to właściwie jest z SDI.

Autor: szdowk_at_free.polbox.pl
Data: Sat 31 Mar 2001 - 15:47:56 MET DST

Hello

o_net_user_at_poczta.onet.pl wrote:

> Mam problem z SDI. Niby T.P s.a. przyniesli mi juz hisa do domu, ustalilem
> nazwe uzytkownika i haslo a tu nic. Probowalem najpierw przeprowadzic
> konfiguracje pod linuxem, ale jakos sie nie laczyl... pomyslalem ze to moj blad.
> Sprawdzilem pliki konfiguracyjne ppp ale wszystko bylo ok.

A umowe podpisales? Do mnie przyszli, zostawili pudelko (tzn.
powiedzialem ze sam zaimstaluje). Na koniec powiedzieli, zebym zaplacil
w kasie bok'u i zglosil sie za 3-4 dni w celu podpisania umowy.
Zaplacilem (tzn. pierwsza rate - wynegocjowalem raty - w tym celu udalem
sie wczesniej do odpowiedniej pani w bok'u). Po 4 dniach byla gotowa
umowa, ktora podpisalem. Poniewaz umowe podpisywalem rano, obiecano mi
uruchomienie uslugi tego samego dnia. Niestety jej nie uruchomiono i
czekalem dalsze 2 dni, az sie wkurzylem i zadzwonilem do boku. Tam
dostalem numer do technika. Technik sprawdzil i wszystko wskazywalo na
to, ze sie pomylil wklepujac haslo... Po ponownym wpisaniu zaczelo
dzialac.
Do czasu uruchomienia uslugi objawy byly takie jak u Ciebie.

Szymon