Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 13:34:22 MET DST

> Hmm...
> Ale co jezeli za jakas usluge zazycze sobie 1.78 domeny?
> Zarejestrujesz mi jedna domene i oddasz 78% hostów w drugiej? :)
Oczywiscie to tez opracowalem.
Gdyz walute Domene nalezy traktowac jak banknoty o stalych nominalach.
Ale istnieje mozliwosc wzbogacenie domeny o wartosc dodana,
wlasnie przez napisanie strony www pod adresem tej domeny i wartosc
strony + skrypty + baza danych, uzupelni wartosc w przedziale
jedna Domena a dwie Domeny.

> Trudne to... wiecie, zeby nam nie wyszla waltua przeliczana jak
> kilkadziesiat lat temu w Anglii...

Kazda rada jest dobra,
ale czekamy na pierwsze platnosci dokonane nowa internetowa waluta
DOMENA.

Dariusz