Odp: Lacze satelitarne (obustronne)

Autor: SkyBone.com (info_at_skybone.com)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 14:51:27 MET DST

Użytkownik Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3AC3048D.C44D4167_at_poczta.onet.pl...
> Czy opracowales bardziej efektywny algorytm komiwojazera ?
> Moze napisz co jest lepszego w twoim routowaniu pakietow na laczu
> satelitarnym, bo ja naprawde nie widze tu zadnej trudnosci.
Nasze rozwiazanie jest po prostu zupelnie inne - nie mamy z tym zadnych
problemow. Niestety z wielu wzgledow na grupie wiecej na ten temat napisac
nie moge ! Sorry.

> Ok.
> Chcialbym to przetestowac telnetem na guest acccount 1 dzien.
> Czy masz podpiety do tego lacza cache proxy, jezeli tak to tez chcialbym
> przetestowac.
Mozes potestowac w naszej siedzibie lub na jakims spotkaniu - no problem.
Niestety nie lubie telnetu :-)
zerknij na www.artur.pl
> Z jaka szerokoscia pasma ?
Przecietnie transpondery maja od 34 do 48 Mbps aczkolwiek jest juz nieco 72
Mbps
> Ok.
> Gdzie jest opis kosztow, cen, oplat ?
Nie ma :-) Kazda wieksza instalacja jest rozpatrywana jako projekt i
odpowiednio wyceniana.
> Myslalem ze firma jest zarejestrowna za granica.
Tez jest zarejestrowana za granica, co jednak nie zwalnia z przestrzegania
polskiego prawa.
> [...]
> juz optymalizujac potwierdzenia po analizie przeslanych pakietow.
> Ta technologia stosowana w teletexcie, audiotexcie sprawdza sie od
> dziesiatkow lat (protokol moge przeslac).
> Nawet gdy w transmisji bedzie traconych 90% pakietow to i tak z lacza 2
> Mbps downling uzyskac 200 Kbps error free.
> Algorytm do optymalizacji redundancy jest znany i chetnie go wdroze,
> gdy udostepnisz testowo two-way link, a nawet one-way,
> bylebym mial serwer z ktorego moglbym zamawiac utracone pakiety.
> Karty SAT DVB PCI mam, zatem jestem gotowy do wspolpracy.
Nie moge napisac wiecej, ale u nas nie ma problemu straconych pakietow !
Z powyzszej przyczyny nie moge wiecej napisac. Technologia i METODA sa
odmienne od powszechnie przyjetych.
> Musialbym tylko znac charakterystyki pracy transponderow i statystyki
> traconych pakietow. Pakietowanie w formie streaming ftp by robil moj
> soft, a analize streaming error soft na pececie i zamawial ponownie
> uszkodzone pakiety.
> Potem byl stroil transfer dlugoscia pakietow i systemem kompresji, jak i
> stosowanym algorytmem prognozowania redundancji.
> I mysle ze to ma sens i moglbym to wdrozyc.
Widze mozliwosc zastosowania Twojego rozwiazania, ale dla innego przypadku -
mam zamowienie na pewien szczegolny serwis. Szczegoly mozliwe jednak
wylacznie na wizji.
> Potrzebuje jedynie twojej pomocy w uzyskaniu dostepu do testowego linku
> download + zamawianie pakietow sat uplink lub laczem stalym.
> Zrozumiale ze algorytm musi byc automodyfikowac w zaleznosci od %
> traconych ramek czy pakietow.

> Wszystkie idee zostaly juz opisane.
> Niczego nowego nie da sie wymyslec, jedynie pozostaja wdrozenia.
> Jezeli mi udostepnisz ten uplink to wdroze ten protokol i algorytm
> i bedziesz mogl oferowac optymalny streaaming ftp na poziomiem
> swiatowym.
> Nie mowie ze to bedzie lepsze od waszego softu, ale pewnie nie gorsze.
Zawsze jestesmy otwarci na wszelkie propozycje wspolpracy ! Spotkamy sie to
pogadamy na wiecej tematow !
> Ok. To podaj mi numer patentu. Wystarczy mi sam opis, czy nawet
> abstract,
> a nie chce mi sie przegladac baz patentowych.
> Ja to wszystko rozumiem, ale przeciez to jest na tyle trywialne, ze
> kazdy operator satelity
> powinien takie samomodyfikujace protokoly oferowac.
Kazdy operator (a przynajmniej 95% oferuje wylacznie pasmo na satelicie -
dalej martw sie sam :-)
> Troche czasu mi zajmie znalezienie statystyki traconych pakietow w
> transmisji satelitarnej.
Zaden operator Ci tego nie udostepni a obslugi teleportow tym bardziej .
Jesli cos znajdziesz to beda to smiecie oczerniajace konkurencje . Temat
jest juz przecwiczony :-)
> Jezeli masz dobry link to mi podaj, to opracuje algorytm optymalizujacy
> pod te pakiety.
Jesli sie z tym oferujesz to OK - ciesze sie bardzo ale znow....szczegoly po
spotkaniu.
> W ostatecznosci ;)
> A bywasz na targach w Polsce, Europie - na ostatnim Cebicie ?
> Latwiej chyba polaczyc prezentacje z wizyta na Cebicie.
Bywam na wszystkich mozliwych targach, bylem na Cebicie ale tak sie sklada
ze w dziedzinie lacznosci satelitarnej
to Cebit jest ....mizeria kompletna . Sa duzo ciekawsze targi np. Mediacast
Londyn (maj) , Abu Dabi, San Diego
i Amsterdam.. W Hanowerze w praktyce .....) nowosci - szkoda czasu :-)
Dla formalnosci jednak bylem ......
> Ok. agregat mam. Gdzie mam jechac ;)
>
> Zatem chetnie popracuje nad protokolami, algorytmami , gdy mi
> udostepnisz zapisy ze statystyka traconych pakietow. Na razie zajme sie
> streaming ftp, chociaz to i tak bez znaczenia.
> Jezeli znasz link do strony na ktorej sa opisane testowe transmisje i
> opis wszystkich traconych pakietow z numerami i time stamp, to bede
> zobowiazany.
Zapewniam Cie ze test na naszym sprzecie da Ci wiecej niz wszelkie bzdurne
strony !

Pozdrawiam.

Andrzej