Re: Re: Lacze satelitarne (obustronne)

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 20:02:09 MET DST

> Zapewni ci kanal satelitarny nawet i 48 Mbps ale nie dostep do inetu z ta pr
> edkoscia !
Ale do drugiego punktu naziemnego na terenie calej Europy, czesci Azji,
poludniowej Afryki, wedlug footprinta.
Jezeli uruchomie na laczu protokol TCP/IP to dalej sie polacze do inetu
w takim wezle ktory mnie przyjmie po sensownych kosztach.

> Nawet jesli sobie go wykkupisz to nie osiagniesz tych przepustowosci nie maj
> ac stosownego oprogramowania . Od dostawcy sprzetu ani od operatora satelita
> rnego nie dostaniesz takowego oprogramowania 1
Czy ty piszesz ten soft sam czy kupujesz od Cisco ?

> Kolejne nieporozumienie - kto mi zabroni serwowac Ci serwis na pasmie np 48
> Mbps ?
To czekam na oferte .

> Mylisz pojecia broadcastingu z dostepem do internetu. Moj najszybszy serwis
> to aktualnie 8 Mbps.
> Malo ? Zaplacisz, puszcze 48 mbps :-)
Za ile ?
Podaj swoje ceny. Moze faktycznie jestes konkurencyjny wobec tepsy,
Nasku i calego polskiego internetu.
Dariusz