Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 20:39:31 MET DST

> Odszczekuję. Post był podpisany nickiem "Jacek00", jedynie
> styl wypowiedzi podobny.

Za malo.
Nalezy odszczekac 3 razy.

Raz jeszcze czekam na konkrety.
Numer, data , lista postu podpisanego Jacek00.

> Przyjmuję z pokorš: nie sprawdziłem.

> Jakoby pieniędzy, hologramów i chipów się podrobić nie da ?
Co do pieniedzy to pewnie sa juz doskonale zabezpieczone,
chociaz w jednym zhipermarketow, przedstawiciel znanego producenta
drukarek prezentowal jakosc produktow firmy kopiujac wlasnie banknoty
publicznie.

Co do hologramow, to sa juz skanery, kopiarki i drukarki holograficzne.
Pewnie nie do kazdego, ale cos takiego sie peta w ofertach po
internecie.

A co do chipa to jak wszczepiony pod skore i rana zagojona, to jednak
bez zgody zainteresowanego, trudno go wygrzebac.

BTW
Czekam na post podpisany Jacek00 + data, numer, nadawca.
Myslalem ze Kolega Gotfryd grzeszy inteligencje i potrafi czytac pelne
naglowki postow w ktorych mozna wyczytac nadawce postu.

Ja przeciez nigdy bym nie doszedl do skojarzenia, ze Gotfryd oferujacy
uslugi seksualne dla starszych pan ma cokolwiek wspolnego z
przedpiszca.