Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 20:14:20 MET DST

On Tue, 27 Mar 2001, Dariusz wrote:
[...]
>+ > Hm... Oczywista że "Gotfryd nie będzie definiował co znaczy hacker"
[...]
>+ Oczywista czy nie oczywista.
>+ Ja sie opieram na definicji Department of Justice i FBI , dostepnej w
>+ internecie.
>+ Jak macie Kolego Gotfrydzie lepsza, to chetnie posluchamy.

 Nie mam potrzeby. AFAIK test empiryczny się odbył.
[...]
>+ Dobra psychoanaliza.

 Odpuszczam: nie mam czasu :(

[...]
>+ kolejna psychoanaliza jest bledna Kolego Gotfrydzie, poniewaz Dariusz
>+ nie musi sobie zdawac sprawy nt. definiowania hackera,

 Przyjąłem, jak nie zapomnę to się kiedyś powołam ;)

[...]
>+ > Jasne, spotkałem się z Dariuszem na kilku grupach i wszędzie wy-
>+ > powiada się w "tym samym dobrze rozpoznawalnym stylu" (np. rowery:
[...]
>+ Falszujecie Kolego,
>+ Gdyz nigdy nie pisalem o zadnych przerzutkach na usenecie.
>+ Dowody prosze, data i numer postu i adres nadawcy.

 Odszczekuję. Post był podpisany nickiem "Jacek00", jedynie
styl wypowiedzi podobny.

[...]
>+ dozywotnia klatwe i infamie na usenecie za pomawianie i przypisywanie
>+ autorstwa falszywych postow.

 Przyjmuję z pokorą: nie sprawdziłem.

[...]
>+ Drogi Gotfrydzie.
>+
>+ Przyjmijmy na liscie, ze PGP is already dead
>+ i zacznijmy pracowac nad nowym standardem.

1. Nie pracowałem i chwilowo nie miałem zamiaru pracować
  nad nowym standardem, bo płacą mi za co innego :)
2. W razie zamieszania w jakoweś prace tego typu owszem,
  przeczytam wnioski i opinie ale... (sugeruję że równie
  skutecznie mogę coś tobie nakazywać tylko dlatego że
  widziałem twój mail)

 Nie, nie bronię ci podjęcia pracy nad nowym standardem.
 Jak będzie lepszy niż PGP i ja będę mógł to SPRAWDZIĆ
(albo uwierzę komuś kto sprawdził, przy czym nie uwierzę
 jeśli "sprawdzacz" w sposób oczywisty nie ma warunków)
 to może poprę.

>+ Ja znam jedyny. Chipy identyfikacyjne wszczepiane pod skora, wprowadzone
>+ ustawodawstwem Kanady i Ameryki.

 Jakoby pieniędzy, hologramów i chipów się podrobić nie da ?
 Hm..

>+ Pozdrawiam.

 Wzajemnie !

>+ Macie Kolego czas do jutra
>+ przedstawienia tego falszywego postu z data, [...]
>+ w przeciwnym razie rzucam na Kolege dozywotnia klatwe na usenecie
>+ za rozpowszechnianie falszywych informacji i pomowien
>+ i Kolega z dniem nastepnym dla mnie nie istnieje,

 Przyjąłem. Za błedy się płaci.

>+ Dariusz

 Gotfryd

--