Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 23:54:26 MET DST

On Fri, 30 Mar 2001, Dariusz wrote:

>+ > Odszczekuję. Post był podpisany nickiem "Jacek00", jedynie
>+ > styl wypowiedzi podobny.
>+
>+ Za malo.
>+ Nalezy odszczekac 3 razy.

 Hm... Na coś pomoże ? Bo już przyjąłem że jestem u ciebie w killfile ;)
 Niemniej potwierdzam: zasugerowałem się stylem listu i przypisałem
autorstwo innego listu.
 Niniejszym raz jeszcze, powoli i wyraźnie: przepraszam respondenta
podpisującego się "Dariusz", adres dariusj_at_poczta.onet.pl za
posądzenie o kilka rzaczy naraz (m.in. że jest cyklistą) !

>+ Raz jeszcze czekam na konkrety.
>+ Numer, data , lista postu podpisanego Jacek00.

 Zaraz.
 Jeśli przyznałem że przypisałem ci nie twoją wypowiedź to do
czego ci list Jacka00 ? (BTW: DejaNews powinien go mieć w swoich
archiwach)

>+ > Przyjmuję z pokorš: nie sprawdziłem.
>+
>+ > >+ Ja znam jedyny. Chipy identyfikacyjne wszczepiane pod skora, wprowadzone
>+ > >+ ustawodawstwem Kanady i Ameryki.
>+ >
>+ > Jakoby pieniędzy, hologramów i chipów się podrobić nie da ?
>
>+ Co do pieniedzy to pewnie sa juz doskonale zabezpieczone,
>+ chociaz w jednym zhipermarketow, przedstawiciel znanego producenta
>+ drukarek prezentowal jakosc produktow firmy kopiujac wlasnie banknoty
>+ publicznie.

 Zanotowano.

>+ Co do hologramow, to sa juz skanery, kopiarki i drukarki holograficzne.
>+ Pewnie nie do kazdego, ale cos takiego sie peta w ofertach po
>+ internecie.

 Zanotowano.

>+ A co do chipa to jak wszczepiony pod skore i rana zagojona, to jednak
>+ bez zgody zainteresowanego, trudno go wygrzebac.

 Przyjęto.
 Tylko ty usiłujesz pominąc zupełnie sprawę przestępstw:
- nie jest istotne, że pieniązde jest naprawdę trudno podrobić;
 problemem jest, że niektórzy podrabiają je na tyle dobrze, że
 w codziennym użytku dają rae wcisnąć fałszywki przeciętnemu
 człowiekowi.
- hologramu też byle czym nie wytłoczysz, ale przestępcy "masowi"
 właśnie... jak sam mówisz...
- i chipa też nie będzie podrabiał "właściciel", tylko *przestępca*
 usiłujący się podszyć.
 Wniosek sugerowany: pieniązde i hologramy są podrabiane.
 Chipy... ;>

 I IMO "zabezpieczanie" polegające na utajnieniu, co w tym
chipie jest powinno wzbudzać poważne obawy. Przed niedoskonałością
zastosowanego rozwiązania (skoro trzeba ukryć, czemu takie
kiepskie) w pierwszym rzędzie :> Dlatego NIE przyjmuję za dobry
znak twoich dywagacji, że chcesz żeby wojsko się tym zajęło.
 Jeszcze kogoś przekonasz, i na co to komu ;)

[...szczekanie raz jeszcze...]
>+ Myslalem ze Kolega Gotfryd grzeszy inteligencje i potrafi czytac pelne
>+ naglowki postow w ktorych mozna wyczytac nadawce postu.

 Widzisz... też mi się tak wydawało. Problem w tym, że pisałem
"z głowy, czyli z niczego" jak ktoś to ładnie ujął. Ponad
przeprosiny niewiele mogę zdziałać :]

 Pozdrowienia, Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.