Re: Brainbench test taken by Mr. Szymon Sokol score analysis bylo: Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 22:33:50 MET DST

On Tue, 27 Mar 2001 22:12:49 +0200, Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Nie nasmiewaj sie z Brain Benchmarkow.
>Miales powiedziec, czy procenta sa dobrze policzone czy nie.
>Mam nadzieje ze do szkoly chodzil i ulamki nauimil sie.

Nie nie - oni sa specjalistami - majac na mysli psy ze "Two stupid dogs" (stad
pochodzil cytat Jo'Asi) mialem na mysli pewnego experta alias Dariusz.
A nasmiewac to nasmiewaja sie tutaj tylko z Ciebie.

Pozdrawiam
PS odpowiedz sobie daruj - Twoj post zobaczylem tylko dlatego ze wlazlem
na ta grupe z przypadkowo wylaczonym KFem.

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
Fer Sell Cheep: 1 Bran New Spel Chekker. Nevur Usd.